Software-updates voor de tolino eReader

Natuurlijk werken wij ononderbroken aan onze tolino-software om die verder te verbeteren. Om van de best mogelijke leeservaring met uw tolino te blijven genieten, is het raadzaam om de software van uw tolino-product up-to-date te houden. Gebruik hiervoor onze automatische updates. Zodra uw ereader via Wifi met het internet is verbonden, worden alle beschikbare updates onmiddellijk op de ereader weergegeven. Om fouten te voorkomen, dient u de handmatige installatie van updates via de computer enkel in uitzonderlijke gevallen uit te voeren.


Contactformulier

Let op: de klantenservice voor de tolino eReader is in handen van de boekhandelaar die het apparaat in kwestie verkocht heeft. Tolino heeft geen aparte klantenservice. Daarom worden uw contactaanvragen via ons formulier automatisch doorgestuurd aan uw tolino boekhandelaar en daar verwerkt. Op elke tolino eReader is automatisch een boekhandelaar geïnstalleerd. Deze boekhandelaar is ook altijd uw aanspreekpunt als u vragen over het apparaat en dergelijke hebt. In de regel is dat de boekhandelaar bij wie u het apparaat gekocht hebt. Dat betekent echter niet dat u ook verplicht daar aangemeld moet zijn.

 

 

Uw contactinformatie

Vul alstublieft uw contactinformatie volledig in. Denk eraan dat uw gegevens belangrijk zijn om uw vraag te kunnen beantwoorden of u in geval van problemen te kunnen helpen.
Als u al een gebruikersaccount hebt bij een tolino boekhandelaar, vul dan het bijbehorende e-mailadres in.
Elke tolino eReader is geregistreerd bij een bepaalde tolino boekhandelaar. Vul hier uw boekhandelaar in, zodat uw aanvraag naar de verantwoordelijke klantenservice kan worden doorgestuurd.
De klantenservice voor hardware van tolino is uitsluitend in handen van de desbetreffende tolino boekhandelaar. Uw aanvraag wordt dus aan uw tolino boekhandelaar doorgestuurd, waar de support-medewerkers u snel en professioneel verder helpen. Op elke tolino eReader is automatisch een boekhandelaar geïnstalleerd. Deze boekhandelaar is ook altijd uw aanspreekpunt als het om service gaat. In de regel is dat de boekhandelaar bij wie u het apparaat gekocht hebt. Dat betekent echter niet dat u ook verplicht daar aangemeld moet zijn. Als u geen tolino eBook-reader bezit en nog geen boekhandelaar hebt, kies dan de boekhandelaar uit bij wie u zich het meeste thuis voelt. Hoe kan ik vinden wie mijn boekhandelaar is?
  • Op uw eReader vindt u in het onderste deel van het startscherm een snelkoppeling naar de vooraf geïnstalleerde winkel. Daar ziet u ook het logo van uw boekhandelaar. (Alleen als er wifi-verbinding is)
  • Als er op uw eReader geen winkellogo op de startpagina staat, dan kunt u (als er wifi-verbinding is) eenvoudig het aanmeldingsproces starten. Vervolgens komt u via de browser op de pagina van uw boekhandelaar. U mag het aanmeldingsproces uiteraard niet afbreken.
  • Als u uw tolino eReader bij een boekhandelaar gekocht hebt die geen deel meer uitmaakt van de tolino-alliantie, dan is de service door een andere boekhandelaar overgenomen. Voer in dit geval de winkel in die op uw eReader te zien is.
Voer voor dringende zaken ook uw telefoonnummer in, zodat de klantenservice u zo snel mogelijk kan terugbellen en u kan helpen.

Hoe kunnen we u helpen?

Zorg ervoor dat u bij technische problemen altijd precieze informatie over het apparaat en de softwareversie verstrekt, bijvoorbeeld het model of het serienummer. Vaak helpt het ook als u beschrijft in welke situaties het probleem op uw apparaat optreedt.
U kunt screenshots of andere bestanden uploaden en als bijlage versturen. Dat helpt de klantenservice om uw vraag beter te begrijpen. (Maximale bestandsgrootte 5 MB. Toegestane bestandsformaten: jpeg, png, gif, pdf)

Je wilt je problemen zelf oplossen?

Gelieve je tolino-handelaar te contacteren